Het telefoongesprek is vaak de eerste indruk van een klant met het bedrijf. Welke indruk maak jij aan de telefoon?
In deze praktijkgerichte training gaan medewerkers aan de slag met bewustwording van hun eigen houding en gedrag.
Je leert de basis over communicatie
Je leert wat het effect is van non-verbaal gedrag tijdens een telefoongesprek
Je leert de randvoorwaarden voor gastvrije communicatie
Na deze training ben jij in staat om op een gastvrije wijze de klant onderbreken
Datum:
maandag 3 juli 2023
inloop 13.00 uur, start 13.15 uur, eindtijd tussen 15.15 en 15.45 uur
Locatie:
Bernhardplein 76E, Den Helder
Kosten:
De eigen bijdrage is € 10,- per persoon.
Aanmelden gaat via de Vrijwilligers Academie van MEE & de Wering. Ontwikkeld in samenwerking met de gemeente Den Helder.
Hiervoor kan een gratis account worden aangemaakt, en kan er direct betaald worden.
Lukt aanmelden niet? Of liever via een andere manier? Mail ons op vrijwilligersacademie@meewering.nl