Het telefoongesprek is vaak de eerste indruk van een klant met het bedrijf. Welke indruk maak jij aan de telefoon?
In deze praktijkgerichte training gaan medewerkers aan de slag met bewustwording van hun eigen houding en gedrag.
Je leert de basis over communicatie
Je leert wat het effect is van non-verbaal gedrag tijdens een telefoongesprek
Je leert de randvoorwaarden voor gastvrije communicatie
Na deze training ben jij in staat om op een gastvrije wijze de klant onderbreken
Ontdek de kracht van woorden
Hoe laat je jouw gasten welkom voelen door communicatie? Ervaar de impact van (on)gastvrije communicatie. Leer hoe je door kleine aanpassingen in je communicatie, meer impact hebt op de tevredenheid- en gastvrijheidsbeleving van je gast en klant.
Verander je woorden en verander de beleving van je gast. De training wordt ervaren als een reis vol voorbeelden en inspiratie.
Datum:
Vrijdag 11 juli : 1e groep van 10:00 - 12:00/ 2e groep van 13:00 - 15:00 uur
Locatie:
De Draaikolk, Dollardlaan 202, 1784 BJ Den Helder.
Kosten:
De eigen bijdrage is € 10,- per persoon.
Aanmelden gaat via de Vrijwilligers Academie van MEE & de Wering. Ontwikkeld in samenwerking met de gemeente Den Helder.
Hiervoor kan een gratis account worden aangemaakt, en kan er direct betaald worden.
Lukt aanmelden niet? Of liever via een andere manier? Mail ons op vrijwilligersacademie@meewering.nl