Training Positieve communicatie & Gastvrij telefoneren 2025

Het telefoongesprek is vaak de eerste indruk van een klant met het bedrijf. Welke indruk maak jij aan de telefoon?

Training Positieve communicatie & Gastvrij telefoneren 2025

Het telefoongesprek is vaak de eerste indruk van een klant met het bedrijf. Welke indruk maak jij aan de telefoon? ​​

In deze praktijkgerichte training gaan medewerkers aan de slag met bewustwording van hun eigen houding en gedrag. ​



  • Doel: Op een gastvrije manier communiceren

  • Tijdsduur: 1 dagdeel (1e groep 10:00 - 12:00 en 2e groep 13:00 - 15:00 uur)

  • Doelgroep: iedereen die veel klantcontact momenten heeft

  • Groepsgrootte: maximaal 12 deelnemers


Je leert de basis over communicatie


Je leert wat het effect is van non-verbaal gedrag tijdens een telefoongesprek


Je leert de randvoorwaarden voor gastvrije communicatie


Na deze training ben jij in staat om op een gastvrije wijze de klant onderbreken

Ervaar de kracht van hartelijkheid!

Positieve communicatie


Ontdek de kracht van woorden    


Hoe laat je jouw gasten welkom voelen door communicatie?  Ervaar de impact van (on)gastvrije communicatie. Leer hoe je door kleine aanpassingen in je communicatie, meer impact hebt op de tevredenheid- en gastvrijheidsbeleving van je gast en klant.


Verander je woorden en verander de beleving van je gast. De training wordt ervaren als een reis vol voorbeelden en inspiratie.

Datum, tijd, locatie en kosten

Datum:
Vrijdag 11 juli : 1e groep van 10:00 - 12:00/ 2e groep van 13:00 - 15:00 uur

Locatie:
De Draaikolk, Dollardlaan 202, 1784 BJ Den Helder.

Kosten:
De eigen bijdrage is € 10,- per persoon.


Aanmelden:

Aanmelden gaat via de Vrijwilligers Academie van MEE & de Wering. Ontwikkeld in samenwerking met de gemeente Den Helder.

Hiervoor kan een gratis account worden aangemaakt, en kan er direct betaald worden.

Lukt aanmelden niet? Of liever via een andere manier? Mail ons op vrijwilligersacademie@meewering.nl